В кінці минулого року на базі конкретних вимог своїх клієнтів був створен цікавий варіант транспортного засобу TATRA ФЕНІКС, призначений для галузі сільського господарства. Кінцевий макет конфігурації панелі шасі з одного спереду і трьох задніх осей (1-3) був розроблений з урахуванням необхідну довжину і масового параметрів майбутньої серії, причиною є вимога рівномірного розподілу маси а також досягти найменший радіус повороту, звичайно, через те, що замовники вимогають дбайливу поведінку автомобіля на землі. І це завдання досягнуто завдяки електро гідравлічній системі голландської компанії VSE з окремим управлінням циліндрів для третьої та четвертої вісі. Провадження перша вісь є, звичайно, стандартні серії механічних транспортних засобів у Феніксі.
Транспортний засіб живиться від стандартного двигуна Дизель Euro5 Paccar MX-13 340 кВт . Має 6-ступінчасту повністю автоматичну коробку передач Allison 4500 і дві додаткові передачі TATRA (який за замовчуванням, також використовується в інших транспортних засобів ТАТРА, де встановлений з коробкою передач Allison, тобто, в зокрема, для на ‘Австралійський’ варіант). На КПП є змонтовані насоси відповідно до вимог виробника надбудови, у тому числі повний гідравлічна схема і бака, розташованого позаду кабіни. На всіх вісях є повітряні подушки що монтуються на пружинах. Вісі підвіски супроводжується стабілізаторами. Відповідно до побажань замовника монтуються флотаційних шини, 500/60 R22 5. А в інших(некерованими) розмір 600/50R22, 5. Для максимально збільшити захисту м’якої землі вони оснащені системою інфляції автоматичних шин від компанії Syegon. TATRA ФЕНІКС для клієнтів має і подовжену версію 3700 1450 1500 мм а загальна довжина (за винятком надземні) 9640 мм. маси порожнього автомобіля без є 12780 кг. Найбільш цікавим варіантом є діаметр розвороту, який, завдяки використовуваних рішення є 16,5 м (зовнішня колія).